Klantenservice
0
Sluiten

Retourneren

Bestelling retourmelden

Meld altijd je retour aan volgens stap 1, anders kunnen wij je retour niet verwerken!

  1. Meld je bestelling retour via jouw dulaire account (Ook voor FonQ bestellingen)
    Geen account? Gebruik dan bij het aanmaken hetzelfde e-mail adres dat je hebt gebruikt voor je bestelling.
  2. Klik op ''bestellingen'' en klik daarna op de order die je wilt retourneren.
  3. Download daarna hier het retourlabel.
    Je hoeft geen retourlabel te downloaden als je bestelling is geleverd door TransMission.

 

Geleverd door TransMission?

Indien je een meubel of ander groot artikel hebt besteld, dan is deze geleverd door TransMission.
Dit kun je zien aan het TransMission logo op het verzendlabel van je ontvangen bestelling.
Is dit het geval? Dan hoef je geen retourlabel te downloaden, maar dien je de bestelling wel nog retour aan te melden via je account.
Wij nemen daarna contact met je op over de retourmelding, om een geschikte afhaal dag in te plannen.
Meer informatie over het retourneren van meubels kun je hier vinden.


30 dagen bedenktijd

Je kunt een bestelling altijd gratis retourneren binnen 30 dagen. Dit geldt ook voor meubels.
De retourtermijn van 30 dagen gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.
Meer informatie over het retourneren van meubels kun je hier vinden.

Meer vragen?

Bekijk hier onderaan de pagina de veelgestelde vragen.