Menu
EUR

Klantenservice

Neem contact op

Contactgegevens

KVK nummer: 60094052
btw-nummer: NL002378673B13
Dulaire® Platinastraat 6D
6031TW Nederweert
Nederland

Veelgestelde vragen

Showroom
Kan ik een product fysiek komen bekijken?

Je kunt een product ook in het echt komen bekijken op ons kantoor/magazijn.
Maak hiervoor een afspraak door te mailen naar [email protected] of vul het contactformulier in.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, je kunt ook jouw bestelling afhalen bij ons magazijn in Nederweert.
Klik hier voor meer informatie over afhalen.

Hebben jullie een winkel/showroom?

We hebben geen speciale showroom of fysieke winkel, maar je kunt evengoed artikelen komen bekijken of afhalen op ons kantoor/magazijn in Nederweert.

Contact
Hoe kan ik contact opnemen?

Per e-mail op [email protected] of via het bovenstaande contactformulier.

Is Dulaire telefonisch bereikbaar?

Nee, we hebben ervoor gekozen om geen telefonische ondersteuning te bieden. De kwaliteit van onze antwoorden is hiermee verbeterd.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 10.00 en 15.30 uur. Binnen 3 kantooruren ontvangt u een reactie.

Probleem met bestelling
Ik ben niet tevreden over het product

Het kan altijd gebeuren dat je niet tevreden bent over een product. Stuur ons dan een e-mail met eventueel een foto van het probleem, zodat we het voor je kunnen oplossen.

Een artikel is beschadigd/defect geleverd, wat nu?

Een beschadigd, gebroken of defect artikel kun je retour aanmelden.
Bij het aanmelden van je retour kun je als reden ''Het artikel is beschadigd'' kiezen.
Daarna kun je kiezen voor de gewenste oplossing:

  1. Geld terug
  2. Ik wil het artikel omruilen voor een exemplaar zonde schade
Productinformatie
Is een artikel uit een set ook apart verkrijgbaar?

Indien artikelen in een set worden aangeboden, bijvoorbeeld een set bijzettafels in
verschillende maten, dan zijn de artikelen alleen als set verkrijgbaar en niet apart te bestellen.

Een artikel is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

Wil je weten wanneer een artikel weer op voorraad komt? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of stuur je vraag via het contactformulier hierboven.

Retourneren
Hoe meld ik mijn bestelling retour?

Meld je bestelling retour via jouw Dulaire account. Als je geen account hebt, kun je er een aanmaken met hetzelfde e-mail adres dat je hebt gebruikt voor je bestelling. Klik daarna op ''artikelen retourneren'' en meld je retour aan. Wij sturen de eerst volgende werkdag het retourlabel naar je toe via e-mail.

Grote artikelen en meubels:

Indien je een meubel of ander groot artikel hebt besteld, dan is deze geleverd door TransMission of Brenger. Je hoeft dan geen retourlabel te downloaden, maar je dient de bestelling wel nog retour aan te melden via je account. Wij nemen de eerst volgende werkdag contact met je op om een afhaal dag in te plannen.

Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag terug van mijn retour?

Zodra je retour is ontvangen, storten we het geld binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Wat zijn de retourkosten?

Afhankelijk van de grootte van het pakket is de eigen bijdrage 6,99 of 69,99 per pakket. Voor het retourneren van meubels vragen we een bijdrage van 119,99. Meubels komen we ook weer bij je ophalen. Neem contact op met onze klantenservice als je de exacte retourkosten wilt weten voor jouw bestelling.

Verzending
Zijn er verzendkosten?

Bij besteding vanaf 149,- vervallen de verzendkosten, anders zijn de verzendkosten 5,99.

Wat is de levertijd?

We leveren je bestelling binnen 3 werkdagen, maar je kunt ook kiezen voor spoedlevering (+9,99). Bestellingen op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst, worden dan nog dezelfde dag verzonden en meestal de volgende dag geleverd.

Hoe worden meubels bezorgd?

Meubels en zeer grote pakketten leveren we met onze eigen bezorgdienst. Ook maken we soms gebruik van partners zoals TransMission of Brenger. Met de meubelservice (+99,99) zetten onze bezorgers het artikel op de gewenste plek, doen we de montage en nemen het afval mee retour. Bij grote en zware artikelen raden we de meubelservice zeker aan. Maak je geen gebruik van de meubelservice? Dan leveren we je bestelling netjes af tot aan de voordeur. We bezorgen via de trap tot de 4e verdieping, en indien er een lift aanwezig is ook hoger. De kosten voor extra diensten zoals een verhuislift zijn voor eigen rekening.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als het pakket nog niet de deur uit is, kun je altijd een bestelling (of een deel) annuleren. Neem hiervoor contact met ons op. Verschuldigde bedragen worden na annuleren direct aan je teruggestort. Je ontvangt het geld altijd binnen 1 werkdag weer terug op je rekening.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €149,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!