• Gratis verzending
  • Gratis retourneren
  • Gratis 5 jaar garantie

9.2340 beoordelingen

    Klantenservice

    Placeholder

    Klantenservice


    Veelgestelde vragen

    1.1 Is een artikel uit een set ook apart verkrijgbaar?

    Nee, artikelen die worden aangeboden in een set zijn niet apart verkrijgbaar.

    Indien artikelen in een set worden aangeboden, bijvoorbeeld een set bijzettafels in
    verschillende maten, dan zijn de artikelen alleen als set verkrijgbaar en niet apart te bestellen.

    1.2 Een artikel is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

    Wil je weten wanneer een artikel weer op voorraad komt? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of stuur je vraag via het contactformulier hierboven.

    1.3 Hoe meld ik mijn bestelling retour?

    Klik hier voor de retour informatie.

    1.4 Een artikel is beschadigd/defect geleverd, wat nu?

    Een beschadigd, gebroken of defect artikel kun je retour aanmelden.
    Bij het aanmelden van je retour kun je als reden ''Het artikel is beschadigd'' kiezen.
    Daarna kun je kiezen voor de gewenste oplossing:

    1. Geld terug
    2. Ik wil het artikel omruilen voor een exemplaar zonde schade

    Een beschadigd, defect of gebroken product vervangen we uiteraard zonder extra kosten.

    1.5 Wanneer ontvang ik het geld terug van mijn retour?

    Zodra we je retourzending hebben ontvangen, duurt het maximaal 5 werkdagen totdat we je retour hebben verwerkt.
    Nadat we je retourzending hebben gecontroleerd en verwerkt, ontvang je het geld binnen 1 werkdag weer terug op je rekening.

    Voorbeeld:

    1. Retourzending is maandag ontvangen
    2. Retour is uiterlijk vrijdag verwerkt
    3. Je geld staat uiterlijk na het weekend (maandag) weer op je rekening

    1.6 Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Als het pakket nog niet de deur uit is, kun je altijd een bestelling (of een deel) annuleren. Neem hiervoor contact met ons op. Verschuldigde bedragen worden na annuleren direct aan je teruggestort. Je ontvangt het geld altijd binnen 1 werkdag weer terug op je rekening.

    1.7 Worden meubels gratis bezorgd?

    Ja, we hebben gratis verzending op al onze artikelen. Je betaald dus nooit extra verzendkosten.
    Meer informatie over het bestellen en retourneren van meubels kun je hier vinden.

    1.8 Is het retourneren van meubels gratis?

    Ja, alle artikelen in onze webwinkel kun je gratis retourneren, ook meubels. Dit geldt voor zowel Nederland als België.
    Meer informatie over het bestellen en retourneren van meubels kun je hier vinden.

    1.9 Hoe worden meubels bezorgd?

    Alle informatie over het bestellen en retourneren van meubels kun je hier vinden.

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Dulaire 9.2 / 10 - 340 Reviews @ Kiyoh