9.1Kiyoh
Indien artikelen in een set worden aangeboden, bijvoorbeeld een set bijzettafels in
verschillende maten, dan zijn de artikelen alleen als set verkrijgbaar en niet apart te bestellen.
Wil je weten wanneer een artikel weer op voorraad komt? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of stuur je vraag via het contactformulier hierboven.
Kik hier voor de retourinformatie.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, duurt het maximaal 5 werkdagen totdat we je retour hebben verwerkt.
Nadat we je retourzending hebben gecontroleerd en verwerkt, ontvang je het aankoopbedrag binnen 1 werkdag weer terug op je rekening.
Voorbeeld:
Alle artikelen in onze webwinkel kun je gratis retourneren, behalve meubels.
Voor het retourneren van meubels wordt een kleine vergoeding van 29,95 in rekening gebracht.
Je kunt er ook voor kiezen om jouw retour zelf af te leveren bij ons magazijn in Nederweert.
Dit is uiteraard zonder bijkomende kosten.
Meer informatie over het bestellen en retourneren van meubels kun je hier vinden.
Een beschadigd, gebroken of defect artikel kun je retour aanmelden.
Bij het aanmelden van je retour kun je als reden ''Het artikel is beschadigd'' kiezen.
Daarna kun je kiezen voor de gewenste oplossing:
Een beschadigd, defect of gebroken product vervangen we uiteraard zonder extra kosten.
Ja, je kunt ook jouw bestelling afhalen bij ons magazijn in Nederweert.
Klik hier voor meer informatie over afhalen.
Nee, ook voor België hebben we gratis verzending op alle artikelen. Je betaald dus nooit extra verzendkosten.
Ja, we hebben gratis verzending op al onze artikelen. Je betaald dus nooit extra verzendkosten.
Meer informatie over het bestellen en retourneren van meubels kun je hier vinden.
Meubels en zeer grote pakketten verzenden we met onze koeriers. Met de meubelservice (39,95) zetten onze bezorgers het artikel op de gewenste plek, doen we de montage en nemen het afval mee retour. Maak je geen gebruik van de meubelservice? Dan leveren we je bestelling netjes af tot aan de voordeur. We bezorgen via de trap tot de 4e verdieping, en indien er een lift aanwezig is ook hoger.
Als het pakket nog niet de deur uit is, kun je altijd een bestelling (of een deel) annuleren. Neem hiervoor contact met ons op. Verschuldigde bedragen worden na annuleren direct aan je teruggestort. Je ontvangt het geld altijd binnen 1 werkdag weer terug op je rekening.
Nee, we hebben ervoor gekozen om geen telefonische ondersteuning te bieden.
Wel kun je eenvoudig contact opnemen via e-mail of het contactformulier hierboven.