Indien artikelen in een set worden aangeboden, bijvoorbeeld een set bijzettafels in
verschillende maten, dan zijn de artikelen alleen als set verkrijgbaar en niet apart te bestellen.
Wil je weten wanneer een artikel weer op voorraad komt? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of stuur je vraag via het contactformulier hierboven.
Kik hier voor de retourinformatie.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, duurt het maximaal 5 werkdagen totdat we je retour hebben verwerkt. Nadat we je retourzending hebben gecontroleerd en verwerkt, ontvang je het aankoopbedrag binnen 1 werkdag weer terug op je rekening.
Voorbeeld:
Afhankelijk van de grootte van het pakket vragen we een eigen bijdrage van 5,99 of 19,99 per pakket. Voor het retourneren van meubels vragen we een bijdrage van 89,99 of 119,99. Meubels komen we ook weer bij je ophalen. Wil je precies weten welke retourkosten gelden voor jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Je kunt er ook voor kiezen om jouw retour zelf af te leveren bij ons magazijn in Nederweert. Dit is uiteraard gratis en zonder bijkomende kosten.
Een beschadigd, gebroken of defect artikel kun je retour aanmelden.
Bij het aanmelden van je retour kun je als reden ''Het artikel is beschadigd'' kiezen.
Daarna kun je kiezen voor de gewenste oplossing:
Ja, je kunt ook jouw bestelling afhalen bij ons magazijn in Nederweert.
Klik hier voor meer informatie over afhalen.
Nee, ook voor België hebben we gratis verzending op alle artikelen. Je betaald dus nooit extra verzendkosten.
Ja, we hebben gratis verzending op al onze artikelen. Je betaald dus nooit extra verzendkosten.
Meer informatie over het bestellen en retourneren van meubels kun je hier vinden.
Meubels en zeer grote pakketten leveren we met onze eigen bezorgdienst. Ook maken we soms gebruik van partners zoals TransMission of Brenger. Met de meubelservice (79,99) zetten onze bezorgers het artikel op de gewenste plek, doen we de montage en nemen het afval mee retour. Bij grote en zware artikelen raden we de meubelservice zeker aan. Maak je geen gebruik van de meubelservice? Dan leveren we je bestelling netjes af tot aan de voordeur. We bezorgen via de trap tot de 4e verdieping, en indien er een lift aanwezig is ook hoger. De kosten voor extra diensten zoals een verhuislift zijn voor eigen rekening.
Als het pakket nog niet de deur uit is, kun je altijd een bestelling (of een deel) annuleren. Neem hiervoor contact met ons op. Verschuldigde bedragen worden na annuleren direct aan je teruggestort. Je ontvangt het geld altijd binnen 1 werkdag weer terug op je rekening.
Nee, we hebben ervoor gekozen om geen telefonische ondersteuning te bieden.
Wel kun je eenvoudig contact opnemen via e-mail of het contactformulier hierboven.