Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    1.1 Een artikel is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

    Wil je weten wanneer een artikel weer op voorraad komt? Je kunt dan het beste een e-mail sturen naar [email protected] of stuur je vraag via het contactformulier hieronder.

    1.2 Hoe meld ik mijn bestelling retour?

    Je kunt een bestelling retour aanmelden via je account. Heb je geen account? Dan kun je er een aanmaken met hetzelfde e-mail adres dat je hebt gebruikt voor je bestelling.

    Na het aanmelden van je retour kun je hier een retourlabel downloaden: retourlabel downloaden.
    Wil je een meubel retourneren dat op een pallet is geleverd? Dan hoef je geen retourlabel te downloaden, maar dien je de bestelling wel nog retour aan te melden via je account.
    Wij nemen daarna contact met je op over de retouropdracht.

    Is je artikel beschadigd?

    Een beschadigd of gebroken artikel kun je retour aanmelden.
    Bij het aanmelden van je retour kun je als reden ''Het artikel is beschadigd'' kiezen.
    Daarna kun je kiezen voor de gewenste oplossing:

    1. Geld terug
    2. Ik wil het artikel omruilen voor een exemplaar zonder schade

    Een beschadigd of gebroken product vervangen we (indien gewenst) altijd gratis.

    1.3 Een artikel is beschadigd geleverd, wat nu?

    Een beschadigd of gebroken artikel kun je retour aanmelden.
    Bij het aanmelden van je retour kun je als reden ''Het artikel is beschadigd'' kiezen.
    Daarna kun je kiezen voor de gewenste oplossing:

    1. Geld terug
    2. Ik wil het artikel omruilen voor een exemplaar zonde schade

    Een beschadigd of gebroken product vervangen we (indien gewenst) altijd gratis.
    Afhankelijk van de situatie kan het zijn dat je het beschadigde artikel retour moet sturen.
    Na het melden van je retour krijg je op werkdagen binnen 24 uur een retourlabel toegestuurd.
    Het retourlabel sturen is mensenwerk en kan daarom even duren.

    2 jaar garantie

    Wist je dat op alle producten 2 jaar garantie zit? Gaat een product in deze periode kapot of vertoont het slijtage die niet als normaal kan worden beschouwd? Dan zorgen wij kosteloos voor vervanging van het product. Bewaar voor garantie de factuur. De factuur sturen we automatisch mee met de verzendbevestiging via e-mail.

    1.4 Wanneer ontvang ik het geld terug van mijn retour?

    Zodra we je retourzending hebben ontvangen, duurt het 3 werkdagen totdat we je retour hebben verwerkt.
    Nadat we je retourzending hebben gecontroleerd en verwerkt, storten we direct je aankoopbedrag terug.
    Je ontvangt het geld binnen 1 werkdag weer terug op je rekening.
    Betaal je met Afterpay en heb je nog niet betaald? Dan vervalt uiteraard de betaalverplichting.

    Voorbeeld:

    1. Retourzending is maandag ontvangen
    2. Retour is uiterlijk woensdag verwerkt
    3. Je geld staat uiterlijk donderdag weer op je rekening

    1.5 Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Als het pakket nog niet de deur uit is, kun je altijd een bestelling (of een deel) annuleren. Neem hiervoor contact met ons op. Verschuldigde bedragen worden na annuleren direct aan je teruggestort. Je ontvangt het geld altijd binnen 1 werkdag weer terug op je rekening.

    1.6 Worden meubels gratis bezorgd?

    Ja, we hebben gratis verzending op alle meubels. Dit geldt voor zowel Nederland als België.
    Meer informatie over het bestellen en retourneren van meubels kun je hier vinden.

    1.7 Is het retourneren van meubels gratis?

    Ja, alle artikelen in onze webwinkel kun je gratis retourneren, ook meubels. Dit geldt voor zowel Nederland als België.
    Meer informatie over het bestellen en retourneren van meubels kun je hier vinden.

    1.8 Hoe worden meubels bezorgd?

    Alle informatie over het bestellen en retourneren van meubels kun je hier vinden.