Menu
EUR

Contact

7 dagen per week bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur
Tijdens werktijden binnen 30 minuten reactie

Vragen over onze producten of diensten? Ons supportteam staat 7 dagen per week klaar om te helpen. We zijn bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Tijdens werktijden meestal binnen 30 minuten reactie.

Neem contact op

Contactgegevens

KVK nummer: 60094052
btw-nummer: NL002378673B13
Dulaire® Platinastraat 6D
6031TW Nederweert
Nederland

Veelgestelde vragen

Showroom
Kan ik producten fysiek komen bekijken?

U bent van harte welkom om producten te bekijken en af te halen op ons kantoor en magazijn. Bekijk ons adres en openingstijden en kom gerust langs!

U kunt bij ons ook direct afrekenen met pin. Alle producten in onze webwinkel zijn namelijk fysiek op voorraad in ons magazijn.

 

Hebben jullie een winkel/showroom?

U bent van harte welkom om producten te bekijken en af te halen op ons kantoor en magazijn. Bekijk ons adres en openingstijden en kom gerust langs!

U kunt bij ons ook direct afrekenen met pin. Alle producten in onze webwinkel zijn namelijk fysiek op voorraad in ons magazijn.

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, u kunt ook uw bestelling afhalen bij ons magazijn en kantoor in Nederweert.

Verzending
Wat is de levertijd?
  • Pakketjes
    Werkdagen voor 18.00 uur besteld is morgen in huis (ook zaterdag).

  • Vrachtwagenlevering
    Werkdagen voor 18.00 uur besteld, binnen 48 uur geleverd (ook zaterdag).

  • Afhalen
    U kunt ook uw bestelling afhalen. Uw bestelling ligt klaar na 45 minuten.
Wat zijn de verzendkosten?

Altijd gratis verzending op het gehele assortiment. U betaald dus nooit extra verzendkosten.

Naar welke landen verzenden jullie?

Nederland, België & Duitsland. Andere landen op aanvraag.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling (of een deel) altijd annuleren, zolang er nog geen transportkosten zijn gemaakt of andere stappen voor u zijn ondernomen. Indien wij echter al kosten hebben gemaakt, zijn onze retourkosten van toepassing. Verschuldigde bedragen worden direct teruggestort en kunt u binnen één werkdag weer op uw rekening verwachten.

Hoe worden meubels bezorgd?

Meubels worden met een vrachtwagen of grote bestelbus geleverd in een doos of op een pallet. Indien gewenst dragen we het ook naar binnen.

Algemeen
Hebben jullie alles op voorraad?

Ja, alle artikelen in onze webwinkel zijn daadwerkelijk op voorraad in ons magazijn in Nederweert. Op de productpagina staat aangegeven of het artikel op voorraad is of tijdelijk uitverkocht.

Wat voor bedrijf is Dulaire?

Dulaire is een online woonwinkel gespecialiseerd in moderne en luxe design artikelen voor je interieur.

Retourneren
Wat zijn de retourkosten?

Deze kosten bedragen 5,99 per pakket en voor vrachtwagenleveringen zoals meubels ligt dit tussen de 79,99 en 119,99, afhankelijk van de afstand.

Hoe meld ik mijn bestelling retour?
  1. Meld uw artikel(en) retour via uw dulaire account onder het kopje 'mijn bestellingen'.
  2. Geen account? Maak er dan een aan met hetzelfde e-mailadres dat u bij het bestellen heeft gebruikt.
  3. Na het aanmelden ontvangt u binnen 1 werkdag verdere retourinstructies.
Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag terug van mijn retour?

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retour.

Wanneer is retourneren niet mogelijk?

Na het verstrijken van de retourtermijn of indien u producten heeft gepersonaliseerd.

Contact
Hoe kan ik contact opnemen?

Per e-mail op [email protected] of via het bovenstaande contactformulier. Je kunt ook een terugbelverzoek indienen via het contactformulier.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

We zijn 7 dagen per week bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Tijdens werktijden ontvang je meestal binnen 30 minuten reactie.

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Ja, je kunt een terugbelverzoek indienen via het contactformulier. Een van onze medewerkers neemt vervolgens zo snel mogelijk telefonisch contact met je op.

Probleem met bestelling
Een artikel is beschadigd/defect geleverd, wat nu?

Een beschadigd/defect artikel kunt u retour aanmelden.
Bij het aanmelden van uw retour kunt u als reden ''Het artikel is beschadigd'' kiezen.

Daarna kunt u kiezen voor de gewenste oplossing:

  1. Geld terug
  2. Ik wil het artikel omruilen voor een exemplaar zonde schade
Productinformatie
Is een artikel uit een set ook apart verkrijgbaar?

Artikelen die als set worden aangeboden, zijn niet los te bestellen.

Een artikel is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

Om te weten wanneer een artikel weer op voorraad komt, kunt u een e-mail sturen naar [email protected] of via het contactformulier hierboven.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €0,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!