3 jaar garantie bij Dulaire
Wij geloven in de kwaliteit van onze artikelen en dat je met Dulaire het beste in huis haalt. Heb je nu toch een defect aan een besteld artikel? Dan kun je aanspraak maken op onze garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Bij Dulaire geven we echter 3 jaar garantie. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. De garantie van 3 jaar is alleen geldig als je het artikel via de officiële website van Dulaire hebt besteld. Bij onjuist gebruik of als slijtage (redelijkerwijs) als normaal kan worden beschouwd, kun je geen aanspraak maken op de garantie.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken, dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je een gebrek aan een product ontdekt en tijdig contact met ons opneemt, zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Problemen of klachten proberen we altijd naar wens op te lossen. We raden je aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar de klantenservice. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.